Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020

Προσωπική εμπειρία με τον Άγιο Νεκτάριο‏


Ἦταν Φθινόπωρο τοῦ 1999 ὅταν στά χεριά μου ἦρθε βιβλίο μέ τόν βίο καί τά θαύματα τοῦ Ἅγιου Νεκταρίου.Τότε ἡ γυναίκα μου ἦταν ἔγκυος στόν δευτερότοκο γιό μᾶς Βασίλη.Συγκλονίστηκα ἄπ αὐτά πού διάβασα καί μοῦ ἔκανε τρομερή ἐντύπωση ἡ ὑπομονή τοῦ Ἅγιου στίς συκοφαντίες τῶν ἀνθρώπων ἐκεινῶν πού δέν ἀναγνώρισαν στό πρόσωπο τοῦ Ἅγιου τόν ἄξιο ἐργάτη τοῦ ἀμπελῶνος Τοῦ Κύριού μας.Ἐκείνη τήν περίοδο περνοῦσα παρόμοιες καταστάσεις καί ἀμέσως ταυτίστηκα μέ τόν Ἅγιο Νεκτάριο.Μίλησα στήν γυναίκα μου γιά τόν Ἅγιο καί τῆς πρότεινα νά διαβάσει τό βιβλίο.Ἡ ἀντίδραση τῆς ἦταν ἀδιάφορη , λέγοντας πώς ὅλοι οἱ Ἅγιοί το ἴδιο εἶναι.Νά σημειώσω πώς τό καλοκαίρι τοῦ 1998 ἡ γυναίκα μου γέννησε τόν πρωτοτόκο γιό μας πού ἔζησε μόλις τρεῖς ἥμερες καί μετά ἀπεβίωσε.Ὁ θάνατος προῆλθε ἀπό τραγικά λάθη τοῦ γυναικολόγου καί τῆς παιδιάτρου μας.Κάτω ἀπό αὐτές τίς συνθῆκες ἐξελίχθηκε τό θαῦμα τοῦ Ἅγιου Νεκταρίου.Λίγες ἥμερες μετά τή συζήτηση μέ τήν γυναίκα μου καί ξημερώματα τῆς ἑορτῆς τοῦ Ἅγιου , ξαφνικά ἐμφανίστηκε αἱμορραγία στόν ὄγδοο μήνα τῆς κύησης.Δυστυχῶς ἡ ἐγκυμοσύνη δέν ἐξελίσσονταν φυσιολογικά γιά μᾶς.

Μετά ἀπό ἐπικοινωνία μέ τόν γυναικολόγο μας ἡ γυναίκα μου ἔπρεπε νά μεταφερθεῖ στήν κλινική.Ἀνήμερά των Ταξιάρχων καί ξημερώματα τῆς ἑορτῆς τοῦ Ἅγιου ὁ καιρός ἦταν ἄσχημος μέ ἰσχυρές βροχοπτώσεις.Ἔπρεπε νά μεταφερθοῦμε ἀπό τά Φαρσαλα στήν Καρδιτσα ὁπού βρίσκεται ἡ κλινική.Κάτω ἀπό καταρακτωδη βροχή πηγαίνοντας μέ 170 χίλ φθάσαμε καί ὁ γιατρός ἀμέσως ὁδήγησε τήν γυναίκα μου στόν ὑπέρηχο.Ἔπρεπε νά κάνει καισαρική τομή , προσπάθωντας , ὅπως μου εἶπε ἰδιατερως , νά σώσει τήν γυναίκα μου καί ἔβλεπε γιά τό παιδί.Ἀντιλαμβάνεστε τά συναισθήματά μου ὅταν ἄκουσά τα λόγια αὐτά. Ἔνιωσα νά περνῶ τόν γολγοθά τοῦ 1998.Ἄφησα τόν γιατρό νά κάνει τήν δουλεία του καί ἔφυγα γιά τό Νοσοκομεῖο νά δηλώσω τήν ὁμάδα αἵματος τῆς συζύγου μου.Θά χρειαζόμασταν σίγουρα αἷμα.Ὅταν ἐπέστρεψα στήν κλινική μέ περίμενε μιά μεγάλη ἔκπληξη , ὁ παιδίατρός μας μέ φώναξε νά μοῦ εὐχηθεῖ γιά τό νεογέννητο παιδί μας.Οἱ ἀντιδράσεις τοῦ , παροτι ὀκταμηνιτικος , ἦταν ἀπολύτως φυσιολογικές καί μόνο ἐπειδή γεννήθηκε 2 κιλά ἔπρεπε νά μεταφερθεῖ στή μονάδα νεογνῶν του Πανεπιστημιακοῦ Νοσοκομείου Λάρισας.Πράγματι ἡ μεταφορά ἔγινε μέ ἀσθενοφωρο καί ἡ ἐξέλιξη ἦταν ἐντυπωσιακή.Οἱ γιατροί τοῦ Νοσοκομείου μᾶς πῆραν στίς ἕξι ἥμερες τηλέφωνο γιά νά πάρουμε τό παιδί στό σπίτι , ὅλα ἦταν φυσιολογικά.Ἡ γυναίκα μου ἐπέστρεψε ἀπό τήν κλινική τήν ὄγδοη μέρα ἀπό τήν γέννηση!Ἀντιλαμβάνεστε τή χαρά καί τήν ἀνακούφιση πού νιώσαμε ὅλοι μας.Ὁ Ἅγιος θέλησε νά μπεῖ στή ζωή μᾶς μ αὐτόν τόν τρόπο πού γνωρίζει μόνο ὁ Θεός.Τόν τριτότοκο γιό μᾶς τόν ὀνομάσαμε Νεκτάριο καί τήν βάπτιση τήν κάναμε στό μοναστήρι τοῦ Ἅγιου στήν πανέμορφη Αἰγινα.Θέλησα νά μοιραστῶ μαζί σας τήν ἐμπειρία μας μέ τόν Ἅγιο Νεκτάριο καί ἄν δημοσιοποιήσετε τό κείμενο θά ἤθελα νά κρατήσω τήν ἀνωνυμία μου.

Εὐχαριστῶ γιά τήν ὑπομονή σᾶς μετά τιμῆς Γ.


Πηγή: Όπου Γής