Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhKwrgFueYByyejHvVeRiL_hiRdxN0rAQ_mBbHYIMSSzA8it720IU3FNBg6YnpVwgiyO1uIZeAh0yLz0fQ6vdGFTbpc6f_K3HKdlSJhzYpD80yHRLLZlP-UjMZH5vpvfJ638wk6lJn7CtaM/s640/altar.jpg

Είπε Γέρων :Όλα έρχονται στην ώρα τους αν ξέρεις να περιμένεις.

ΕIΠΕ ΓEΡΩΝ. Πόσα ''δόξα τω Θεώ''Του χρωστάμε...και Τον πιστώνουμε με τόσα παράπονα....

ΕIΠΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ. ''Δείξε μου Χριστέ τι βλέπεις κι μ' αγαπάς ακόμη.....''

ΕIΠΕ ΜΟΝΑΧΗ...
Ρώτησε κάποιος μία γερόντισσα
ηγουμένη ενός μεγάλου μοναστηριού
μιας πνευματικής.....κυψέλης
''Τι σας δυσκόλεψε πιο πολύ στα χρόνια
που πέρασαν μέχρι τώρα
ως ηγουμένη, αλλά και γενικά ως μοναχή;''
''Ο.....εαυτός μου....παιδί μου''!

ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΟΣ: ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.
ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΟΣ: Όσο ένας άντρας νιώθει πόνο είναι ζωντανός. Όσο ένας άντρας νιώθει το πόνου κάποιου άλλου είναι άνθρωπος.

ΕΛΕΓΕ ΜΟΝΑΧΟΣ. Όσο πιο γνωστοί γινόμαστε στο κόσμο αυτόν για τα εγωιστικα μας κατορθώματα, τόσο πιο λησμονησμενοι θα καταστουμε στην αιώνια ζωή.

ΕΙΠΕ ΓΕΡΩΝ. Να γίνουμε αφανεις στη ζωή μας για να μείνει και αφανες το βιβλίο των αμαρτιών μας στα μάτια του Θεού.

ΕΙΠΕ ΓΕΡΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΕ ΜΙΑ ΜΑΝΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ...
Και να κλείσω με κάτι που διάβασα και μου άρεσε. Είναι από ένα σύγχρονο γέροντα του Αγίου Όρους. Εκεί εκοιμήθη. Ο οποίος άκουσε μια μάνα να λέει: «Άκουσε, κόρη μου, εγώ σα μεγαλύτερη θα πεθάνω και οι μέρες που έρχονται είναι πολύ δύσκολες. Μπορεί να έρθει μια περίοδος, όπως τότε στους Εβραίους της Παλαιάς Διαθήκης και να χαθούνε οι Γραφές και τα Ευαγγέλια. Αν, λοιπόν, έρθει μία περίοδος τέτοια…», της λέει, «…και δεις ότι δεν υπάρχει το Ευαγγέλιο κι έτσι δεν θα ξέρετε τι να κάνετε, τότε να κοιτάς τι κάνει ο κόσμος κι εσύ να κάνεις το αντίθετο και αυτό θα είναι το Ευαγγέλιο.

Πηγή: Έκτακτο Παράρτημα