ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΑΓΕΝΝΗΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΚΟΡΙΝΘΟΣ 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2019
«ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΖΗΣΩ!»
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΑΓΕΝΝΗΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΚΟΡΙΝΘΟΣ 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2019
«ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΖΗΣΩ!»
Την Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2019, από τις 6 έως τις 9 μ.μ., πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στη Κόρινθο, στην αίθουσα του Ορθόδοξου Χριστιανικού Συλλόγου «ο Απόστολος Παύλος», η ετήσια εκδήλωση των τοπικών Ορθόδοξων Χριστιανικών Σωματείων της πόλης της Κορίνθου επί τη ευκαιρία της εορτής των Τριών Ιεραρχών. Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στο δικαίωμα του αγέννητου παιδιού στη ζωή και έγινε σε συνεργασία με το πανελλήνιο κίνημα «ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΖΗΣΩ!».
Για το πολύ σημαντικό και φλέγον αυτό θέμα προσκλήθηκαν και ανταποκρίθηκαν οι κάτωθι τρεις διακεκριμένοι επιστήμονες και έγκριτοι ομιλητές:
- Παναγιώτα Χατζηγιαννάκη-Τσαγκαροπούλου, ιατρός Πνευμονολόγος.
- Γεώργιος Ρούντας, δικηγόρος.
- Ιωάννης Θαλασσινός, μαθηματικός, Αντιπρόεδρος Π.Ε.ΦΙ.Π.
Έγινε παρουσίαση των βασικότερων σταθμών της ενδομήτριας ανάπτυξης του ανθρώπου καθώς και των δυνατοτήτων της επιστήμης να υποστηρίξει τα πρόωρα νεογνά, τα νεογνά με συγγενείς ή χρωμοσωμικές ανωμαλίες καθώς και την μητέρα που νοσεί κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης.
Παρουσιάστηκαν οι χειρουργικές και μη χειρουργικές μέθοδοι διακοπής κύησης καθώς και οι συνέπειές τους στην ψυχοσωματική υγεία της μητέρας, του παιδιού και του πατέρα.
Παρουσιάστηκαν τα επιστημονικά –Ιατρικά– επιχειρήματα τα οποία καταδεικνύουν ως αναξιόπιστο τον σχετικό νόμο που υποστηρίζει τις αμβλώσεις. Εξάλλου τονίστηκε η αφοσίωση και το ενδιαφέρον με τα οποία το Ιατρικό Σώμα περιβάλλει και διακονεί το αγέννητο παιδί και τη μητέρα, υποστηρίζοντας τους σε όλες τις φάσεις της εγκυμοσύνης – πλην, δυστυχώς, αυτών που συστήνουν και επιτελούν τις εκτρώσεις.
Στη 2η εισήγηση, ο κ. Γεώργιος Ρούντας τόνισε την ασυμφωνία μεταξύ Αστικού και Ποινικού Δικαίου καθώς και του Δικαίου που διέπει την διαδικασία της Εξωσωματικής σχετικά με την ύπαρξη Ανθρώπινης ζωής, η οποία αξίζει εξαρχής προστασίας και έχει πλήρη ανθρώπινα δικαιώματα.
Χαρακτήρισε τον σχετικό νόμο που υποστηρίζει την άμβλωση ως ανθρωποκτόνο, ρατσιστικό και αντιδημοκρατικό, τελείως αντίθετο με της ανθρωπιστικές αρχές της Ισότητας, της Ελευθερίας, του Σεβασμού στην Ανθρώπινη ζωή που επεδείκνυε επί σειρά ετών η Ελληνική Δημοκρατία.
Ο νόμος παρουσιάζει προσωπείο φιλανθρωπίας και υποστήριξης στη γυναίκα που βρίσκεται στη δυσκολία της ανατροφής ενός παιδιού, προσωπείο κατανόησης στα οικονομικά, κοινωνικά ή οικονομικά της αδιέξοδα, καθώς και προσωπείο δικαιώματος επιλογής και αυτοελέγχου πάνω στο «θεωρούμενο» ως σώμα της.
Στην πραγματικότητα όμως ο νόμος αποτελεί μιά έκφραση πολιτικού συμφέροντος, προσωπικών φιλοδοξιών, κοινωνικών και πολιτικών εξαρτήσεων και πιέσεων στις οποίες υπέκυψαν οι νομοθέτες. Η σχετική εισηγητική έκθεση παραλογίζεται αναφέροντας ως λόγους καθιέρωσης του νόμου την εναρμόνιση της παραβατικής κοινωνικής πραγματικότητας του φόνου με την νομοθεσία, την «επιστημονική» τέλεση της πράξης, την οικονομική διευκόλυνση της γυναίκας, την γέννηση «υγιών και επιθυμητών» παιδιών, την προάσπιση του δικαιώματός της να λειτουργεί εκτός της μητρικής της ιδιότητας ως παραγωγική μονάδα ισότιμη με τον άνδρα, του δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού της κτλπ.
Όλα αυτά τα επιχειρήματα ανασκευάσθηκαν από τον κ. Ρούντα, διότι είναι προφανές πως με τη σχετική νομοθεσία αγνοούνται και καταπατώνται τα δικαιώματα ενός ζώντος ανθρώπου, του ανθρώπινου εμβρύου, ο οποίος είναι ανεξάρτητη ανθρώπινη και διαφορετική προσωπικότητα από τη μητέρα, ενώ τελικά η μητέρα αντί για ευεργετηθείσα γίνεται θύμα του νόμου και των προσωπικών επιλογών της.
Στην 3η και τελευταία εισήγηση, ο κ. Ιωάννης Θαλασσινός αναφέρθηκε στη θέση των Αγίων Πατέρων της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας σχετικά με την αρχή της ζωής του ανθρώπου, πότε δηλ. εμψυχώνεται ο άνθρωπος. Και η αρχή της ζωής για την Εκκλησία μας δεν είναι άλλη από την σύλληψη του εμβρύου, «εξ άκρας συλλήψεως», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι Πατέρες. Η βασική αυτή θέση της Εκκλησίας βασίζεται στο Χριστολογικό δόγμα της. Σαν συνέπεια αυτής της αληθείας, η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι εναντίον των εκτρώσεων, τις οποίες θεωρεί φρικτό φόνο. Μάλιστα, στο Κανονικό Δίκαιο της Εκκλησίας, το οποίο έχει επικυρωθεί από Οικουμενικές Συνόδους, οι γυναίκες που κάνουν έκτρωση, αλλά και αυτοί που τους βοηθούν κανονίζονται ως φονείς, με πολυετή αποχή από τη Θεία Κοινωνία.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε εν συντομία και στις λεγόμενες «κρυφές» εκτρώσεις, σε αυτές δηλ. που παρουσιάζονται με άλλο όνομα, αλλά στην ουσία πρόκειται για καταστροφή εμβρύων. Και αυτές γίνονται με τα λεγόμενα «αντισυλληπτικά» χάπια, π.χ. χάπι της επόμενης ημέρας, το «σπιράλ», αλλά και κατά τη διαδικασία της εξωσωματικής γονιμοποιήσεως, όταν γονιμοποιούνται περισσότερα από αυτά που εμφυτεύονται έμβρυα, αυτά δε τα πλεονάζοντα έμβρυα είτε καταστρέφονται, όταν μάλιστα δεν είναι «υγιή», είτε καταψύχονται, είτε χρησιμοποιούνται σε πειράματα.
Τέλος, αναφέρθηκε στα πνευματικά μέσα «θεραπείας» αυτών που έκαναν έκτρωση και μετανόησαν, καθώς και στην ευθύνη πού έχουμε όλοι μας, κληρικοί και λαϊκοί, όταν αδιαφορούμε για το τόσο σοβαρό και επείγον θέμα της προστασίας του αγέννητου παιδιού και της καταπολέμησης των εκτρώσεων.
Τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε η θεολόγος και μέλος της ΠΕΘ κα Κων/να Τόγια. Χαιρετισμό απηύθυναν ο κ. Βασίλης Καλλιμάνης, ιδρυτικό μέλος του συλλόγου "Απόστολος Παύλος" και ο Ηλίας Καρυώτης πρόεδρος του ιεραποστολικού συλλόγου "Απόστολος Θωμάς". Παρέμβαση-τοποθέτηση έκανε και μετά το πέρας των εισηγήσεων ο διευθυντής των εκπαιδευτηρίων "Απόστολος Παύλος" π. Τιμόθεος Φλέγκας.
Οι διοργανωτές:
- Ορθόδοξος Χριστιανικός Σύλλογος «Ο Απόστολος Παύλος»
- Παράρτημα Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων
- Σύλλογος Ορθοδόξου Εξωτερικής Ιεραποστολής «Ο Απόστολος Θωμάς»
- Τομέας Επιστημόνων του συλλόγου « Ο Μέγας Βασίλειος»
- Αλληλοβοηθητικός Σύλλογος Πολυτέκνων Γονέων Κορίνθου
- «Ενωμένη Ρωμιοσύνη»
- Μικρασιατική Στέγη Κορίνθου
- Εκπαιδευτήρια Ισθμού Κορίνθου «Απόστολος Παύλος»
Ακολουθήστε το κίνημα στο:
- https://www.afistemenaziso.gr
- https://facebook.com/profile.php?id=100024894848169
- https://twitter.com/afistemenaziso
- https://vimeo.com/afistemenaziso
«Αφήστε με να ζήσω!»
Πηγή: Αφήστε με να ζήσω!