Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

Ευχή στον Φύλακα Άγγελο


Ἅγιε ἄγγελε, Σύ πού μέ παραστέκεις, ἀπό τή στιγμή τῆς γεννήσεώς μου μέχρι τήν ὥρα αὐτή. Πιστέ φίλε, δοσμένε ἀπό τόν Οὐράνιο Πατέρα. Σ’ εὐχαριστῶ!

Σ’ εὐχαριστῶ πολύ.Ἀπό πόσους κινδύνους μέ ἔχεις προστατεύσει! Μέ πόσους τρόπους μ’ ἔχεις εὐεργετήσει! Κι ὅμως, πόσες φορές ἐγώ σέ ἔχω πικράνει μέ τή συμπεριφορά μου καί σέ ἔκανα νά ἀποστρέψεις μέ λύπη τό πρόσωπό σου ἀπό τίς πράξεις καί τά ἔργα μου.

Ἅγιε ἄγγελέ μου, γνωρίζεις ἐσύ καλύτερα ἀπό μένα τίς μεθοδίες τοῦ διαβόλου, μέ τίς ὁποῖες προσπαθεῖ νά μέ δελεάζει γιά νά παραβαίνω τό θέλημα τοῦ Θεοῦ. Ὠ, ἅγιε ἄγγελε, σέ παρακαλῶ, μή φεύγεις ποτέ ἀπό κοντά μου.
Ὅταν κλονίζομαι, στήριζέ με. Ὅταν λυποῦμαι παρηγόρησέ με. Ὅταν πονῶ ἐνίσχυσέ με. Ὅταν κάμπτομαι στούς πνευματικούς μου ἀγῶνες δίνε μου ἐνίσχυση καί δύναμη γιά νά νικῶ. Ὅταν λυγίζω στίς θλίψεις δίνε μου θάρρος.
Ἔλα συνοδοιπόρος πάντοτε μαζί μου, ὥστε αἰσίως μιά ἡμέρα, νά μέ ὁδηγήσεις καί μπροστά στό θρόνο τοῦ Αἰωνίου Ἀρχιερέως, τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὁ ὁποῖος μας βεβαίωσε ὅτι ἐσύ “διά παντός βλέπεις τό Πρόσωπον τοῦ Πατρός ἡμῶν τοῦ ἐν οὐρανοῖς”. Ἀμήν.