Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Παρακλήσεις της καρδιάς


Μας κύκλωσε φοβερή άβυσσος χαμού και δεν υπάρχει κανείς να μας γλυτώσει. Είμαστε σαν πρόβατα που τα οδηγούν για σφαγή. Σώσε τον λαό Σου, Θεέ μας, γιατί Σύ είσαι η δύναμη των αδυνάτων και ασθενικών και η αποκατάσταση.

Βλέποντας τη θάλασσα του βίου να φουσκώνει και ν' αγριεύει με την τρικυμία των πειρασμών, έρχομαι στο ήσυχο λιμάνι Σου και σε παρακαλώ: Γλύτωσε με απ' την καταστροφή, πολυέλεε.

Κυκλωμένος απ' την μαύρη άβυσσο των αμαρτιών μου, επικαλούμαι την ανεξιχνίαστη άβυσσο της ευσπλαγχνίας Σου, Κύριε, και σε παρακαλώ: Βγάλε με από την άβυσσο της καταστροφής.

Γιατί με απώθησες από το πρόσωπό Σου, που είναι άδυτο φως, και με σκέπασε το σκοτάδι τον ταλαίπωρο; για τις αμαρτίες μου. Σε παρακαλώ, κάνε να επιστρέψω και κατεύθυνε με προς το φως των εντολών Σου.

Λυπήσου με, Σωτήρα μου, γιατί είναι πολλές οι ανομίες μου, και βγάλε με, σε παρακαλώ, απ' το βυθό του κακού. Σε σένα έκραξα, άκουσέ με, Θεέ της σωτηρίας μου.

Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού