Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Μπροστά στο Σταυρό Σου



Χριστέ μου και Σωτήρα μου, με δάκρυα αναπολώ την τραγική εκείνη μέρα, που για τη σωτηρία μας καρφώθηκες στο Σταυρό και πέθανες λησμονημένος και περιφρονημένος ανάμεσα σε δύο κακούργους. Παρηγορούμαι όμως Εσταυρωμένε Λυτρωτή, γιατί με την χάρη του Σταυρού Σου καταργήθηκε η εξουσία του διαβόλου και η δύναμη του θανάτου. Σε ευχαριστώ για τις δωρεές που απορρέουν από τη θυσία Σου, τη σωτηρία από την αμαρτία, τη νέα ζωή, την ειρήνη, τη χαρά…

Έτσι, μαζί με τα εκατομμύρια των ορθοδόξων χριστιανών όλης της γης, προσφέρω κι εγώ τον ύμνο της ευγνωμοσύνης μου και λέγω με την καρδιά μου:
–Πανάγιε Σταυρέ, Σε προσκυνώ με σεβασμό και Σε δοξολογώ με την ψυχή μου. Με τη δύναμή Σου την ακαταμάχητη σκέπε και φρούρησε τις ψυχές μας, το έθνος μας, τον κόσμο όλο, για να Σου ψάλλουμε ευλαβικά:

ΧΑΙΡΕ ΞΥΛΟΝ ΜΑΚΑΡΙΟΝ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΝ.